تور دوچرخه سواری آذربایجان - ایران با کیفیت هرچه تمام در ارومیه برگزار می شود
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

تور دوچرخه سواری آذربایجان - ایران با کیفیت هرچه تمام در ارومیه برگزار می شود

تور دوچرخه سواری آذربایجان - ایران با کیفیت هرچه تمام در ارومیه برگزار می شود

 معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: مراحل اول و دوم بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری آذربایجان - ایران روزهای 27 و 28 خرداد ماه جاری با کیفیت هرچه تمامتر و مطلوب در ارومیه برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی علیرضا رادفر روز شنبه در نخستین جلسه ستاد هماهنگی بیست و نهمین مرحله تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان - ایران افزود: استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه چند سالی است کیفی ترین میزبانی ها را در مسابقات بین المللی و آسیایی داشته است و همکاری خوب ما با استان آذربایجان شرقی موجب بالا رفتن سطح فنی آن شده است.
وی افزود: امسال در مرحله بیست و نهم تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان نیز تمامی تمهیدات و برنامه ریزی های لازم در ایجاد هماهنگی با مسوولان برگزاری آذربایجان شرقی به اجرا درآمده است.
رادفر افزود: تمامی امکانات و تمهیدات لازم برای میزبانی هرچه باشکوه این رویداد مهم بین المللی فراهم است و کمیته های متعددی ضمن تقسیم کار به وظایف محوله خود به خوبی واقف و ناظر هستند.
وی با بیان اینکه دو مرحله از این تور در استان ما شروع و پایان می یابد گفت: مرحله اول مسابقات دوچرخه سواری روز 27 خرداد ماه جاری از تبریز شروع می شود و پس از گذر از میانگذر دریاچه ارومیه در پارک ائللر باغی این شهر به پایان می رسد و مرحله دوم نیز از ارومیه شروع می شود و بعد از گذر از سلماس و خوی به شهر جلفا در آذربایجان شرقی خاتمه می یابد.
وی ادامه داد: بیش از 500 میهمان خارجی و داخلی در این مسابقات حضور دارند و اسکان و پذیرایی از میهمانان باید به نحو مطلوب و شایسته صورت پذیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: این تور امسال برای نخستین بار به صورت نیمه حرفه ای و در سطح 2 - 1 بین المللی برگزار می شود و خوشحالیم که اعلام کنیم آمادگی و تجربه کافی برای میزبانی تور را داریم و همچون دوره های قبل با همکاری و همدلی مسوولان شاهد میزبانی هر چه مطلوب این مسابقات خواهیم بود.
علی خلیلی افزود: 220 ورزشکار و 240 نفر دست اندرکار اجرایی از جمله هشت داور بین المللی و نمایندگان فدراسیون جهانی در برگزاری این رویداد ورزشی شرکت می کنند.
وی گفت: 17 تیم دوچرخه سواری خارجی از کشورهای مختلف همچون استرالیا، ژاپن، چین، تایوان، اکراین، لیتوانی، اسلوواکی، عمارات، اتریش، روسیه و قزاقستان به همراه تیم های پتروشیمی، شهرداری تبریز، تیم آینده، پیشگامان کویر و تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان به رقابت می پردازند.
 
امسال بیست و نهمین تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان - ایران برای اولین بار در سطح 1-2 و به صورت نیمه حرفه ای برگزار می شود و 75 هزار یورو جایزه برای آن تعیین شده است.
این دوره از رقابتها از بیست و هفتم خرداد تا یکم تیر سال جاری و در شش مرحله برگزار می شود و رکابزنان 956 کیلومتر را در مسیر استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل رکاب می زنند.
مرحله نخست این رقابتها روز بیست و هفتم خرداد ماه سال جاری در مسیر تبریز - ارومیه و به مسافت 146 کیلومتر، مرحله دوم تا ششم نیز به ترتیب در مسیرهای ارومیه - منطقه آزاد ارس به طول 209، منطقه آزاد ارس - کلیبر به طول 150، کلیبر - مشگین شهر به طول 150، سرعین - تبریز به طول 191 و داخل تبریز به مسافت 110 کیلومتر برگزار می شود.
بر اساس اعلام اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) به دبیرخانه تور بیست و نهم، فردریک چان از هنگ کنگ به عنوان نماینده اصلی این اتحادیه و فیلیپ مارین از بلژیک به عنوان نماینده و ثبت کننده سطح تور در این رقابتها حاضر می شوند.
نورمن شل مردین از انگلستان نیز همانند سال های گذشته به عنوان مشاور فنی و ˈدرک رونیˈ از ایرلند برای کنترل امور دوپینگ در کاروان تور بیست و نهم حضور می یابند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7